Till Ansepanse…

 

Fick en förfrågan från ansepanse om hundsele i bil.
Nu ska vi se om jag kan reda ut det.

Jag har vanligt bröstsele +

detta koppel.

Det viktigaste är den som jag sticker ner till bilens säkerhetssele.
Jag har alltid två sele och två  blåa kopplet liggande i bilen.
Och jag har även ett speciellt hundskynke med mej till baksätet.

Det finns hundsele med denna grej.
Jag har haft ett som jag gav bort till vänner till oss.
Det är lag på att ha hundar i bur eller  fastsäkrade  i bilen.

 

Ha en bra söndag!!!

 

32 thoughts on “Till Ansepanse…

  1. god förmiddag vännen
    tack för att du tog dig tid att ta bilder och förklara, nu ska jag försöka få tag i en sådan som jag kan trycka ner i själva klick-fästat i bilen
    bamsekramar vännen

    • Godmorgon! Du kom på vad det hete jag letade efter ordet klick-fästet.Hundselet som jag gav bort med ett sådant klick-fäste hade jag köpt på Teba.. Kram!

  2. Sv: :) mm, jag kom på det ordet :) jag tror att vi har kommit på hur vi ska göra nu, för jag vill ju också ha ett klickfäste till vovvarnas selar
    kramar vännen

  3. Hej vännen!
    Alltför många man möter som har sin lilla hund i knä.
    Höll rännan tätt.
    Skulle behövas en riktig åskskur här oxå det är ju så rackarns kvavt.
    Tänkte kika på mina gardintyger hade tänkt sy gardiner till sovrum och kök. Men jag lag ner det är för varmt.
    Kram och ha en bra dag.

    • Alt för många kör med hundarna lösa i bilen.Rännan håller inte riktigt tätt.Men vännen det är för varmt att sy gardiner.ut och njut av värmen!!!Kram!

  4. Visst ska hundarna åka säkert i bilen, nödvändigt för allas skull. Jag har hundbur bak i kombin och tycker det är jättebra.
    ”Svittigt” har det varit idag,men nu väntar kyligare dagar tråkigt nog..
    Suss gott vännen nu,
    Pööss o kram**

    • Godmorgon! Idag ska jag på utflykt.Det är kommunen som anordnar en resa för anhöriga som tar hand om sin make/maka.Ha en bra dag! Morgonkram!

Kommentera

