Vågade inte!!!

Igår var det en härlig varm dag.
Andreas kom förbi med sina killar för att kolla dammen och vattenrännan.

 


Rickard spolade  filtret i dammen.

Andreas fick tag på vattenslangen men…

han vågade inte spruta vatten på mej.
Jag sa våga spruta och du får ingen smörgås.
Jag hade nämligen gjort goa smörgåsar,åter ett konstanterande ,
vägen till mannens hjärta går genom magen.
Smörgåsarna   försvann  så fort att jag inte hann ta kort på dom.

 

Ha en bra dag!!

30 reaktioner på “Vågade inte!!!

  1. God morgon. Bli nersprutad med kallt vatten är ingen höjdare, men dina mackor är ju goda. Trevlig midsommar till dej o Kjell. Kram

      • Skärp dej!! Jag hade gjort smörgåsarna innan och hade dom i kylen.Jag satte fram och sa varsegod och så gick jag och hämtade kameran.Vips så var smörgåsarna borta! Iaf en del av dom.Klart att dom försvann så fort det var med salladsblad,skinka paprika och gurka m.m Kramen!

      • Ja men,,en klok en hade fotat först ställt fram dom sedan…
        Ja jag har firat midsommar på 2 ställen i dag,,men sen på kvällen kom jag på ett dagenförefirande av en 45 åring,,öl smörgåstårta,nubbe, mer öl,kaffe jordgubbstårta,,mer öl och en till nubbe..en mysig kväll med goda vänner..Haé Bra.

      • Godmorgon.H! Det blev en del öl och nubbe igår för dej,hoppas att du var så förståndig att du inte körde bil! Morgonkram!

  2. Nu är det mer än godmiddag för mej. Jag har städat i förmiddag, för det har inte blivit gjort sen vi kom hem från Kos. Så det är därför jag inte har besvarat ditt inlägg. Angående smörgåsarna: Lätt fånget, Lätt förgånget.

    Sv: Baloo verkar vara bättre idag. Vi har honom inte här.

    Du har nog rätt att det var två kolr på en femöring.

    Kram/Gilla

  3. Kul att jag kunde roa dej lite. Ibland är det lite som gör att man vill le eller skratta.
    Men du! Man känade så mycket mindre på den tiden också.

    Kram/Gilla

  4. Men så tråkigt med regnet, vi hade ju tur här som slapp regnet i dag,
    Nu ska jag natta mig i säng..
    Suss gott vännen
    Pööössen o kramen***

Kommentera

