Minnen !

Vi har många minnen alla .
Jag tyckte om att vara med far i verkstaden.
Vi skissade och gjorde många saker..
Ljusstakar
Bland annat såna ljusstakar.Vi gjorde i olika färger.
Vi sålde en hel del. …..
Min kusin och jag gjorde många glinder till fiskespö!
Rätt roligt att plocka fram gamla saker och minnas.

Ha en bra dag alla!

36 tankar om “Minnen !

  1. Hösten smyger lika bra som jag, men jag välkomnar den när den är här…toppenfina ljusstakar du har där. Det är härligt med sparade minnen från förr, livet vore bra trist om man inte hade dom att plocka fram emellanåt…
    Kram vännen♥

  2. Det är kul med gamla saker som man bevarat. Man minns inte bara sakerna och personerna runt ikring, utan mycket annat som hände just då. Blir lite som en historiebok, när man tittar på dem. Kram

  3. Det måste ha varit roligt att ha en sån duktig far, som kunde göra såna fina ljusstakar.

    Javisst är det kul med gamla minnen och saker.

    Sv. Nåt godmorgon blir det inte här. På morgonen fick vi gå till apoteket och köpa ut mina nya mediciner. Den hel del av de gamla har blivit utbytta. Lite snopet för jag hade nyligen köpt hem sånt som var på upphällningen. Den notan var inte billig, för högkostnadsskyddet började på nytt. Mer än 1400:- blev det då. Dom medicinerna har jag inte ens börjat med, så det blir bara att lämna dem till apoteket. De nya gick på lite över 400:- Då ingick ju lite mer i högkostnadsskyddet.

    Jag har tagit det lugnt hela dagen, sovit middag och glott på TV på inspelade filmer. Ingen virkning än.

    Kram/Gilla

      • SV: Jag har fortfarande inte virkat nåt. Men jag satt och sorterade veckans tidningar och läste lite här och var i dom. Så har jag ju min älsklingsleksak datorn. Det är ju inte tungt att knacka på tangenterna.

        Kram/Gilla

Lämna en kommentar