Nu vet jag!

Klippning! (1)
Nu vet jag varför Bella och Ulla sitter
nedanför Kjell när jag klipper honom!

Ha en bra dag alla!

29 tankar om “Nu vet jag!

  1. Jaha, då vet man det..**.. och bäst du är försiktig med Kjells öron,hehe…. ja det får väl bli att titta på play om man vill se hur bönderna har det.
    Kram vännen och ha en fin dag♥

      • Nej, nej!!!Menade absolut inte så! Jag gillar blondinskämt! Meningen var att visa att en blondin inte förstår skämtet. Och jag som blondin kan skämta om hur dumma vi är!!! För jag vet att vi inte alls är det, utan smarta som kan låta andra tro att vi är dumma och inte förstår!!!Detta är något vi bjuder på!

      • Så bra att jag inte trampade dej på tårna! Jag brukar också skämta om att jag är dum blondin.Då låter man dom andra tro att man är dum och behöver inte bevisa något .Blondin = smart tjej! Kram!

Lämna en kommentar