Bilrengöring!

Igår var det dags att rengöra bilen innuti
Bil föra
Så här såg det ut under gummimatan .
Jag undrar vem det är som sopar smutsen under mattan ?
Hmmm..
Bil efter
Så här rent blev det innan jag la på den rentvättade gummimattan.
Sen gjorde jag ett byte med Oliwer.
Om han tvättade bilen så tvättade jag hans tvätt(barnen får tvätta sina kläder  själva)
Han gick med på det.
Jag tyckte att jag gjorde ett bra byte.
PS jag kommer att stryka hans kläder också ,dom som behövs.!

Ha  en bra dag alla!

22 thoughts on “Bilrengöring!

  1. Det gäller att vara om sig och kring sig. Du gjorde ett bra byte..*** även här behöver bilen en vårstädning efter vinterns grusintag. Idag är min bil inlämnad och får sommarskorna påsatta. Amanda o Idas mamma jobbar på Rejmes så det fixar hon,ja inte personligen men hon ser till att det blir gjort.
    Solen strålar så det är toppen….
    Kram vännen♥♥

  2. Härlig känsla, får nog bli något sådant i helgen här om inte vädret är allt för dåligt. Kram

Kommentera

