Tuff dag!

Igår vad en tuff dag!
Gick upp 0630.Gjorde frukost .
fick iväg Kjell med färdtjänsten.
08.00 Andreas kom och kolla vattenfallet som jag vill ändra.
08.30 handlade till grillning!
10,00 Hämtade Ola som skulle fixa grillningen.
1020 körde till Läkaren i löberöd ,fick info om cortisonspryta i ryggen.
12.00… 12 personer kom och vi lunchade tillsammans .
13.00 ordnade med disken.
14.00 Andreas kom och började med
ändra
v
attenfallet .Jag dirigerade hur jag ville att det skulle se ut
Ni får se sen när jag har planterat blommor!
14,30 Kjell kom.
15.00 till Squaredans fram till 17.00.
Vila till 18.30
Sen till  restaurang Järnkällaren där nästan  alla i
teatergänget tog en bit tillsammans .
23.32 trillade ner i bingen!
Idag blir det en något lugnare dag Ska köpa blommor
till vattenfallet!

Ha en bra dag alla!

 

 

 

 

20 thoughts on “Tuff dag!

  1. Det är fart o fläkt över dig, jag är imponerad** Där ligger jag långt efter just nu, med den här kraftiga förkylningen blir det inte många knop….
    Ta en lugn dag nu,
    Kram vännen♥

  2. Tjäna Bruden!
    Ser att du hade full rulle och raka rör. Ordspråk från min hemby.
    Såg din garderobsblomma, jag har oxå lyckat ta livet av en.
    Gissa om jag har massa idéer på hjärnkontoret.
    Dom trehjuliga rollatorerna fanns på 80-talet.
    Ha det bäst.
    Kramar

  3. uj, efter en sådan dag förstår jag att du var trött och behöver en dag med att bara skaffa blommor 🙂
    Sv: min kanske fick för mycket vatten istället 🙂
    kramar

    • Jag trodde att jag skulle få spruta Men det fick jag inte .Det är tydligen en stor grej ,så jag fick info om hur det ska gå till .och de ringer imorgon för att få mitt besked ja/nej .. Kram!

  4. Har du bestämt dig om sprutan? Träffar dom rätt så hjälper det väldigt bra..
    Nu blir det ner i sängen igen…
    Natti vännen o suss gott
    Pössss o kram♥

  5. Det var mycket på en och samma dag det. Antar dumhunnit vila upp dig lite nu.

    Jag fick ju göra en ny ominstallering, men mig slipper du inte i första taget. Jag är här igen.

    Må så bra och var rädd om dig

    Kram

  6. Är tillbaks igen.

    Såg att du har kontakt med Ingmari. Vill du hälsa henne från mig. Hon vet vem Eivor är, jag vanan en sjömanssäck av henne så om inte annat kommer hon ihåg det därifrån. Vi hade kontakt förut men efter hon gick över till politiska sidan kommer jag inte in. Skrev ett vanligt vykort till henne men vet inte om det kom fram.

    Om du har lust bara förstås.

    Kram

    • Morn!Jag har inte för avsikt att skippa dej! Men jag skulle uppskatta om du ändrade i din blogg så att jag kan sätta in dett i din blogg istället för att skicka mail.Man kan inte kopiera in i din blogg. jag kommer inte in till Ingmari Man måste skriva in lösenord . Ha en bra dag! Kram!

Kommentera

