Oj det var tufft !

Jag blev magnetröntgad för ett tag sen och
då hittade dom spinal stenos och diskbråk på flera ställen.
”Min” ortopedläkare och husläkare sa att egentligen skulle jag inte
kunna hålla igång som jag gör.
Mitt svar var att jag går på lehet och envishet.
Igår var det dags att få injektion  i det utrummet som omger ryggmärgen.
Om jag var nervös?
Jag var svettig hela jag!!
Det är bara en läkare som kan göra det i hela Skåne utan röntgen.
Jag hade Liss (en god vän) med  mej som höll  handen .
Hon pushade  på mej när jag ville ge upp!
Jag fick ligga kvar en halvtimme innan jag fick resa mej upp.
Det var nu det positiva kom!!!!!!!
Jag hade inte ont i rygg och ben!!!!!

Jag var så glad att det var över så jag sa
nu kör vi  till kiosken och köper glass
glass
Liss håller min glass !
Och hela vägen till kiosken sjöng vi countrylåtar
Vi sjöng Creazy så att det hördes utöver hela skåneslätten.
När Liss kom och hämtade mej för att köra mej till doktorn
Liljekonvaljbukett
Hade hon plockat denna bukett  till mej!
Det är underbart med goda vänner.

Ha en bra lördag alla!

16 thoughts on “Oj det var tufft !

  1. förstår känslan, jag menar efteråt, när smärtan försvann och allt kändes bara SÅ bra
    ja, goda vänner ska man vara rädd om
    kramar

  2. Så goda vänner är toppen att ha, och vad skönt att du slapp värken, klart du blev strålande glad också.
    Nu hoppas jag att vi får sova gott,,,,
    Natti vännen
    Pösssss o kram♥♥

Kommentera

