Inför valet!

 

2014-05-07

 

 

Ha en bra dag alla!

 

28 thoughts on “Inför valet!

  1. Här i Vreta har solen nu letat sig fram till ett stort blått hål i det gråa,,ser ut som det blir allt mer blått +17,3 i skuggan..Jag ska snart åka och köpa ett stativ till kameran på NetonNet..Haé Bra.

  2. hahahaha – ja vem vet 🙂
    Sv: jodå, grävlingen dog på en gång, den sprang rakt in i sidan på bilen
    Nej, inte leker Sluggo med hink och spade 😀 men han leker med en hink, du skulle bara se honom när han tar den i munnen och springer omkring med den, han har lärt sig att gå upp på trappan med hinken, släppa den där och knuffa till den lite så att hinken rullar neråt, på det viset leker han helt själv
    kramar

  3. Främmande planet,haha…kul… nu ska jag bli en soffliggare, ja alltså ta mig en liten tupplur. Sov som en kratta i natt, med andra ord..dåligt..
    Sen går vi ut i solen,
    Kramar♥

  4. Hur visste du det, att jag somnat på soffan? Och ändå tog jag mig en tupplur mitt på dan, Men n u ska jag knö ner mig i sängen och fortsätta sova. Jag såg förresten Maria Wern förut, bra tycker jag….
    Natti vännen o suss gott
    Pösss o kram♥

Kommentera

