Från skrattboken..

Hur långt tror du det är till Afrika Sune?
-Ja det kan väl vara flera hundra mil.
-Nää .det kan inte vara så långt .
det finns en kille på mitt jobb som är från Afrika
och brukar cykla hem varje dag

***************************************
Hur gammal är du?
-25 och några månader.
-hur många månader?
-473……………

******************************************
Vetrinären skriver ut ett recept på ren sprit till en sjuk sugga.
– Men kom ihåg ,förmanade han bonden
Det är till suggan spriten ska vara till.
-Men det är väl inte förbjudet att skåla med henne ?

***********************************************

 

Ha en bra början på en ny orörd vecka!

 

30 thoughts on “Från skrattboken..

  1. Skrattboken fyller sin funktion, man får sig ett litet gott skratt så här på morgonkvisten.
    Ja jag får nog ta det lite lugnt idag. Vi var på kalas hos dottern som fyllt 40, och jag lekte med barnbarnen. Det blev nog lite för mycket för min rygg och lederna, känns verkligen i dag….men roligt hade vi..*L**..
    Kram vännen♥

  2. Det blir vila sen,först ska jag bara göra det jag måste,fast egentligen har jag massor som borde göras. Ja jag vet, det kan jag göra sen, och så får det bli också..*L**
    Kramiz♥

  3. Du nattade mig så bra att jag somnade här i soffan,hehe….men nu ska jag masa mig till sängen, renbäddad och fräsch, och fortsätta sova…
    Natti vännen o suss gott
    Pössss o kram♥

Kommentera

