Surr!

Igår surrade det här som i en bikupa.
massor av drönare (arbetsbi).
ingen döör
Plötsligt hade jag ingen dörr
dörren av
två ”drönare” hade burit iväg med dörren
sopbockar
d
om la dörren på två soptunnor.
slippning
s
å satte de igång med att slipa och lacka med båtlack.
Drönnare
m
edan de två ”drönarna” gjorde vid dörren så var det en
”drönare ” från kommunen som klippte gräsmattan.
Sen fick dom fika .
inmontering
O
ch dörren kom på plats igen.
Om några dagar kommer de och lackar dörren igen!
Det var bara en sak som inte stämde.
Jag var  definitivt ingen bidrottning.
Jag fick serva med olika saker hela tiden.

 

Ha en bra dag alla!

24 thoughts on “Surr!

  1. Ja det var ju lite tokigt, som drottning ska du bara sitta eller ligga där och bli servad istället för att serva andra..** Nåja, det blev ju saker gjorda och det är ju toppen…
    Kram vännen♥

  2. Det verkar mer trevligt än de besök jag brukar få på balkongen när jag fikar. Jag såg att du skrev att du köpt min bok. Genast blev jag nyfiken, var någonstans? Du menade inte på bloggen? Eftersom vi inte fått något mejl om namn och adressuppgifter från dig gissar jag på att du syftade att inköpet skett på ett annat sätt. Bra om du hör av dig. Kram

    • Gick in på Köp boken .
      Skickade 150:- till Clearingnummer 9300, kontonr 625 058 787-7
      Skrev ditt namn Bosse Lindèn
      undertecknat med Skåningen
      Jag har skickat mitt namn och adress till dej

  3. Nu ligger jag i skräpkorgen hos Bosse Lidén. Så himla tråkigt! Det har varit lugnt på den fronten ett tag nu, och jag förstår inte vad som händer… Kram

Kommentera

