Släktträffen

Vi började med kaffe och kaka .
halva gänget satte sig ute i skuggan
fika
och tog påtår.
När vi hade ätit grillat och sallader så   skickade jag ut dom på en tipsrunda som
som Oliwer och Cassandra hade lagt ut!
När dom kom tillbaka var det dags för fika igen innan
två led
de delades upp i två lag för att
Ostbollar

Svårt att ta
få ner så många ostbollar i burken utan att de gick isönder.
Sen blev det
Line dance
Det var kul och svittigt så det var dags med dricka och frukt.
De tackade så mycket för en trevlig träff.

Ha en bra början på en ny orörd vecka!

 

 

28 thoughts on “Släktträffen

  1. Ostbollar är gott, så jag hade nog stoppat dom i munnen istället,hehe…. toppentrevligt hade ni verkligen. Men jag förstår om du är trött i dag. Ta det nu lugnt och vila.
    Kram vännen♥

  2. Låter jättetrevligt det där. Kul att kunna samlas ihop på det viset. Här finns det bara en kusin kvar nu så det blir inga släktträffar längre.

    Ha en fin vecka du också

    Kram

  3. Sv: Ja, det finns en väldigt mörk sida av detta arbete, men samtidigt är det så viktigt att folk fortsätter att hjälpa till med skallgångar!

    Förstår att du saknar din bror!

  4. Jag ser av bilderna att det var en toppenträff. Det blir ju inte sämre av att vädret visade sig från sin bästa sida! Kramar

  5. Nu hann du före med nattningen, jag tänkte se Brottskod försvunnen, men jag skippar det, håller på att somna hela tiden…
    Natti vännen o suss gott
    Pössss o kram**

Kommentera

