Motion!

Dags att motionera de små musklerna .
Hätat från skrattboken .
Min man och jag har kommit överens om att aldrig gå och lägga oss osams,
sa fru Karlsson till sin vännina.
-Hller ni fast vid regeln?
Jadå,ibland går vi inte och lägger oss på flera veckor.
*************************************************
Tänk ,varje år använder man tusen kameler till att
göra penslar av olika slag.
– ja,är det inte fantastiskt vad man kan lära djur.
*********************************************
Min man hjälper ofta till hemma .
– det gör min också.Just nu sover han middag åt barnen..
****************************************************
Tjänstemannen till damen
– gift ?
– två gånger
– Ålder?
-Tjugofyra år .
-också två gånger

Ha en bra dag alla!

 

14 thoughts on “Motion!

  1. Ingen tv här ikväll så jag har varit pigg o alert..** men nu blir att hoppa i bingen och sova..
    Lite svalare luft ikväll, så jag stoppar om dig så du inte blir kall om benen…
    Natti vännen o suss gott
    Pöösss o kram
    Tassar tyst ut igen………..

Kommentera

