Så sant!

images

Räkna dina regnbågar, inte dina åskväder. ~ Alyssa Knight

Ha  en bra dag alla!

26 thoughts on “Så sant!

  1. Mors..Ja visst är det lite underligt att gubbarna inte fått ont i ryggen,så många tunga lyft som dom gjort,,där kan man verkligen se vad teknik och lyfthjälpmedel betyder.Jag fick nästan ont i ryggen,av att titta på..Haé Bra.

  2. Så vackert det är med regnbågar, det är inte så ofta man ser nån tycker jag. Men jag minns när mamma gick bort för en del år sen och jag åkte hem från sjukhuset. Så när jag tittade till i backspegeln fick jag se den skarpaste och mest färgrika regnbåge jag nånsin hade sett. Kanske en hälsning från henne, hon älskade nämligen regnbågar.
    Kram vännen o ha en fin dag♥

  3. Inte mycket att se på tv just nu, jag kollar på sjuan, där går Hälsoresan med Lasse Åberg,fast den har jag sett förut…
    Ikväll blir det nog tidigare i säng…
    Natti vännen o suss gott
    Kram o pössss**

Kommentera

