Fortfarande

index6
Tar några dagar till

Ha det så bra alla!

74 thoughts on “Fortfarande

  1. Mors,,Ja den maskinföraren var verkligen en serviceinriktad kille,,han hade några minuter över sa han,men han fick jobba bra för att lyfta den största roten,,hade nog tagit sonen en vecka minst för att gräva bort den..Haé Bra.

  2. Ja sommarvädret kan man inte klaga på, möjligtvis att det är lite väl varmt emellanåt. Nu får du ha det fortsatt skönt under din paus. Nu ska jag peta näsan med ett vältränat pekfinger,hehe…
    Kramiz♥

    • Varmt det är bara förnamnet!! Men vi ska inte klaga. Det är bara att göra som de gör i de varma länderna Siesta mitt på dagen och vakna till framåt kvällen då det är svalare.Så bra att du nu kan peta dej i näsan. 🙂 Kram!

  3. Det var nog samma deckare som jag såg och jag höll mig också vaken.
    Men nu blir det god natt för mig. Amanda, Ida och Martin har varit här hela dan, så nu är man rätt mör**..
    Godnatt vännen o suss gott
    Pössss o kram**

  4. Stackars dig att må så pyrt,hoppas du kan sova i natt nu och må bättre i morgon. Jag ställer in ett stort glas med vatten, kallt fräscht vatten lindrar alltid…
    Natti vännen
    Pössss o kram**

  5. Vad skönt, har med haft lite semester från bloggen, men nu är semestern slut på alla sätt och vis. Jobbet kallar inatt. Ha det bra. Kram

  6. Förståndigt av dig att åka in till sjukhuset.Det känns lugnare och där får du den hjälp du behöver så du får må bättre snart.
    En stor krya på dig kram vännen♥

  7. Javisst är det fina, de är populära märker jag. Får in beställningar hela tiden och det är kul då bli jag sysselsatt. Jag har tagit 150 kr för dem. + porto då när det skall skickas. Kram

  8. Ja fasiken så varmt det har varit,,Persienner nerfällda,alla fönster och dörrar på glänt,,sitter på balkongen med fläkten gående på högvarv,ganska skönt faktiskt nu på kvällningen..Haé Bra.

    • Här har det också varit nerfällda persenner och tvärdrag .Det är faktiskt onödigt varmt. Tänk om man kunde stoppa värmen på flaska och sen släppa ut lite värme då och då! Kram!

  9. Kikat klart på Beck och nu blir det att ligga och svettas och försöka sova. Jag försöker få in lite svalare luft men det är svårt.
    Skönt du är hemma igen,hoppas nu att det nya pencilinet gör nytta.
    Natti vännen o suss gott
    Kram o pösss**

  10. Puh,,+25 nu innan solen kommit till mätaren,,har varit in till stan och handlat lite,,ska nu samla mig en aning innan jag diskar och blir jagad av dammsugaren..Haé Bra.

  11. Sicket ”skit” det kan bli rent ut sagt med penicillin, bra för det ena men inte det andra. Lugnast att hålla sig hemma om det går.Nu hoppas jag att det i alla fall gör nytta för dig.
    Det är sååå varmt idag, jag vill inte klaga men gör det ändå. Värmen suger ur musten totalt…
    Kram vännen, och nu är det skugga och mycket dricka som gäller♥

  12. Jag fixade också Morden i Midsomer, för en gångs skull fick jag se vem som var mördaren,hehe…
    Nu återstår att se om man somnar i den här värmen, fläkten går för fullt i sovrummet…
    Natti vännen o suss gott
    Pösss o kram**

Kommentera

