Måndagskul!

Att börja måndagen med ett leende är bra!
Det har ju varit mycket fotboll så denna skulle kanske passa
-Allt du tänker på numera är fotboll och  fotboll ,
Jag är säker på att du inte ens minns när vi träffades den första gången.
-Jodå det gör jag visst det för det  var samma dag Djurgården
spöade Hammarby med 3-0!

-De stal två av våra fina silverskedar säger kvinnan
upprört till sin man när gästerna hade gått
-Vilka då??
-De som det stod hotel Savoy på.

-Du Osborn, sa Kal, Är det sant att de ska flytta Götaverken?
-Ja hela varvet ska de flytta !
-Hela varvet? det går la inte.
-Varför inte ?
-Det vet du la,om man flyttar ett helt varv,
så är man tillbaka på samma ställe!

 

 

Ha en bra början på en ny orörd vecka!
Tänk på att dricka vatten i värmen!

 

22 thoughts on “Måndagskul!

  1. Fotboll är inte min grej, men roligt skrivet. Viktigt att dricka vatten och härligt med en ny spännande vecka framför sig.
    Tjingeling/ kram

  2. Ja se karlar och fotboll,hehe….men igår var det så varmt och fuktigt att man knappt orkade prata eller skratta för då blev man jäkligt ”svittig” mellan kläderna, ja om man nu hade nån klädtrasa på sig ens..**..
    Idag ska det slås värmerekord igen, bara det inte blir här…**
    Kram vännen och ligg lågt i värmen♥

    • Nu har vi regn!! Det har åskat och det verkar som om det ska bli mer åska.Ett bra tips …. Gå naken vännen så blir du inte svittig mellan kläderna 🙂 Kram!

  3. 🙂
    Sv: vad tråkigt att du har varit orolig, det var ju ändå inte meningen att någon skulle vara
    ha det gott i sommarvärmen
    kramar vännen

  4. Jag funderar på att slita av mig kläderna, håller jag mig inne så är det ingen risk att jag skrämmer slag på nån,hehe….det är 32 grader i skuggan och vinden är varm!!!
    Risken finns att man glömmer den nypåfunna nudist stilen och knatar ut till brevlådan. Grannarna, ja om det är nån som ser mig skulle tro att jag fått värmeslag..**
    Kramiz♥

  5. valt och skönt har det blivit här nu efter regnet igår. 23 grader lite vind och sol. Nu kan man njuta! 🙂
    Svar: Det finns en jättestor dragkedja på plastbollarna som man öppnar när barnen ska stiga ut efter fem minuter – luften räcker nog inte längre! 🙂 Kram

    • Ingen sol här idag,men regn och åska. I den bollen hade du inte fått in mej i Jag hade hyperventilerat så att syret hade tagit slut på några sekunder.. Kram!

  6. Jag kämpade mig genom Beck men sen tvärsomnade jag såklart. Nyvaken är jag och oborstade bissingar, men sen blir det sängen på riktigt och hoppas att kunna somna om..**
    Förresten jag är alldeles för blyga att springa ut och leka nudist, och det är nog tur,hehe….
    Natti vännen o suss gott
    Kram o pösssss**

Kommentera

