Mysteriet är löst!

Det var ingen hemlig beundrare !!!.
Jag fick ett telefonsamtal där en mycket god vän frågade
om jag tyckte om blommorna ?
Självklart svarade jag.
Det var ett par goda  vänner som var här med rosorna,
De tyckte att jag skulle ha en uppmuntran, för de 
vet hur tufft det är att ta hand om någon som har alsheimers .
Och så har jag själv varit dålig  ett tag.
Sån uppmuntran värmer.
Det är äkta kärlek till en medmänniska.
Tack snälla ni! ! Det kommer jag att leva länge på!

Ha en bra dag alla!
 

30 thoughts on “Mysteriet är löst!

  1. Så mycket bättre med den fina uppskattningen. Ja vi behöver nog alla uppskattas nån gång ibland. Jätteroligt för dig. Ja sånt värmer, och det är skönt det finns fina medmänniskor.
    Söndagskramen!

  2. Så fin tanke med blommorna till dej.
    En kram och vänliga ord är oxå något som man kan leva länge på.
    Har inte testat Safari.
    Härligt att erat hus ska bli höstfint.
    En vecka fick vi vänta på hissen, men shit höll bara i 12 timmar sen var hissen på väg ner till Kina, För den gick ner i botten av schacket så det var bara att ringa till hisspöjkarna igen.
    Kram och ha en bra dag

  3. Hej!
    Så trevligt att få blommor!
    Vilken underbar sommar vi har haftnu är hösten på gång.Kan bli fin den med.Skönt att skolorna börjar så ungarna har nåt att göra.
    Kram,Inger

  4. Du är värd många vackra blommor, och den allra finaste är du själv goa vännen♥
    Men har du varit dålig? Då får du ta extra väl hand om dig nu,
    Idag tar vi en lugn dag, eller hur? Och du,jag håller med dig, tvn är ett jädrans bra sömnpiller..**
    Kramiz♥

    • Jag var dålig när jag hade bloggpaus.Låg inne på sjukhuset i tre omgångar.Igår och idag har vi inte gjort någonting mer än motstånd.Kramen vännen!

  5. Ja jag förstod nästan att det var nånting annat än en vanlig bloggpaus. Hoppas att du känner dig bättre nu..
    Kramar♥

  6. Vad trevlig gest 🙂
    Ja, man glömmer att många har det jobbigt och om du själv tar hand om din man, (för det är din man som du tar hand om?), så är det jobbigt förstår jag.

    Ta väl hand om dig och titta på blommorna och njut 🙂

    Kram

  7. Ikväll har jag varit vaken, jag tittade på Millenium förut och det är spännande så man håller sig vaken. Men nu blir det att krypa ner i renbäddad säng….
    Natti vännen o suss gott
    Kram o pösss**

Kommentera

