Svårläst!!

Igår började teatergruppen på PRO.
Jag fick adresserna till de som var med av Lasse.
Jag skulle skicka manuset till de som skulle vara med.
Jag satt en lååång stund och försökte tyda vad han skrivet.
Alla som har skickat mail vet hur viktigt det är med punkter,
och att dom kommer på rätt plats o.s.v.
Hade starka funderingar på att gå till apoteket med listan
Har hört att dom är bra på att tyda ”kråkfötter”.
Jag får ringa upp deltagarna och få rätt adresser till dom.
så..sensmoralen i detta  är.. män är lika dåliga skrivare som läkare!

 Ha en bra dag alla!

18 thoughts on “Svårläst!!

  1. Det där känner jag igen. Jag har ngr arbetskamrater som inte vet vad punkt och stor bokstav är för något. Man kan tyda deras journalanteckningar precis som man vill.

  2. Ratsit är bra att söka på om man vill ha reda på adresser.
    Punkter, komma och alla andra tecken är ju bra om dom sitter på rätt plats.
    Nästa gång får dom texta så det är lättare att läsa.
    Kram och ha en bra dag

Kommentera

