Tid kan ställa till det!

Den där timmen som vi fick ställer till det för mej
Igår kom jag en timme för tidigt till Lund
Gissa var jag var?
bokstäver
runda
j
a… ni har säkert gissat att jag var hos Optikern
Jag har hårda linser ,och går regelbundet dit.
Allt var bra ,ska få nya med mer skärpa i.
Jag förstår inte ,när vi kollade så har jag haft
hårda linser i 44 år.
Jag sa till optikern att det är omöjligt !!! jag är ju inte så gammal.
Jag borde kanske komma in i Guinness rekordbok?
Undrar om det finns någon annan som har haft
hårda linser så länge?
Ögonen var i bra skick !
och jag fick beröm för att jag är noga med mina ögon.

Ha en bra dag alla!!

34 thoughts on “Tid kan ställa till det!

  1. Ja nog ställde timman till det för många, jag jobbade så jag var närvarande hela den timman 2 ggr 😉 Kram

    • Godmorgon! Jag fick karati konus (tror att det stavas så)för 44år sen och då är det hårda linser som är ett måste! Ha en bra dag Morgonkram!

  2. Vad bra att du sköter om dina ögon,och att det funkar bra med dom hårda linserna. Sug i dig av berömmet, det är du värd.
    Kram vännen och ha en fin dag♥

  3. Ja det var en lång tid att ha linser 🙂 Förstår att du sa att du inte var så gammal 🙂
    Det gäller oss alla. Alla undrar vi över vår ålder helt plötsligt 🙂

    Kram

  4. Synen är ju jätteviktig, så det är ju bra att din syn var bra. Jag är nästan på väg att skaffa nya ”glojärn”, för de gamla börjar bli lite dimmiga. Några linser har jag aldrig haft.

    Kram/Gilla

Kommentera

