Fest!

Igår hade vi fest!
Kjell och Jag  har varit gifta i 50 år.
Vi hade stekta revbensspjäll med klyftpotatis
Go sås och sallad till .
Cassandra och Oliwer gjorde
Bengtssons speciella marängsviss.
Mia tyckte att det är svårt att ge något till oss.
Men hon lyckades!!!!
present
Vi funderade och funderade Vad är det????
Joooo en brandfilt !!
En som har två band som man drar i
och då får man snabbt ut filten.
Den ska hängas på vägen sidan om spisen.
Tack  Mia , Ola och barnen
Vi fick..
blomm
blommor också
images (5)
Ja …..Mycket vatten har runnit under bron i dessa år.
Jag fattar inte var tiden har blivit av.

Ha en bra dag alla!

23 thoughts on “Fest!

  1. Go´morron Yvonne o grattis till er båda, 50 år är en lång tid. Regn o rusk här idag, men glad att det inte snöar. Ska till Ellinor på kalas idg o då får jag träffa alla mina 4 flickor. Ha det bra. Kram

  2. Det är ju bara att gratulera till den stora dagen. Ni blev ju fint firade också.

    Jag tycker väldigt mycket om sådana valvbroar.

    Sv: Det blev en ordentlig promenad, men jag kände mej inte trött i varken lederna eller fötterna efteråt. Min längsta promenad sen infarkten.

    Kram/Gilla

  3. Ett varmt grattis till er♥♥ och så fint ni blev firade. Ja åren har gått fort när man tänker tillbaka..hoppas ni får fler fina år tillsammans..
    Kram vännen♥

  4. Du frågade hur länge vi varit gifta, och vi firar faktiskt silverbröllop i December, men vi har varit tillsammans i 31 år. Så åren går fort när man tänker tillbaka……
    Nu är filmen på fyran slut, jag skulle inte se den men det blev visst så ändå,
    Du sover så gott, så jag smyger tyst ut igen…..
    Natti,natti…pööössss**

    • Godmorgon 31 år är också lång tid.Ni träffades också när du var 10 år *blink* .. Jag sov när du kom ,jag tyjade inte se filmen på fyran… Ha en bra söndag! Morgonkram!

Kommentera

