Fredag!

Idag är det en massa
Städa
måsten.

Ha en bra dag alla!

35 thoughts on “Fredag!

    • Godmorgon! Din Bosse är en klok man. Men jag har skjutit på städningen länge nu! Så nu måste jag annars får jag använda rullebören. Kram!

  1. Jag har det bra, för vi delar på städsysslorna. Sibbe har börjat dammsuga efter alla år. Men det berodde nog på att vi blev tvungna att köpa en nu dammsugare. Som karl blev han väl intresserad av hur maskineriet fungerade. Det fungerade bra, för jag har sluppit att få ont i ryggen sen dess. Han har också märkt hur trött man kan bli efter att ha dammsugit lägenheten. Hihi!

    Kram/Gilla

  2. Hej
    E-posten jag har togs ju inte emot här, därför var jag tvungen ta bort ett tecken. jag skaffar inte en ny -postadress har försökt det förut men det går inte heller, den känns inte igen. Högerklick har de ordnat på bloggen att det inte ska gå då många har fått bilder stulna. -Det är inget jag kan göra. Tyvärr är enda sättet att skriva.

    Ha en fin dag, här är det sol igen idag men inte varmt 3 grader.
    Kram

    .

  3. Ja mycket måsten blir det om man spar på hög. Skönt att få bort dom,men du har ju haft giltiga skäl så det är ju förståeligt….
    Hoppas du sover gott i din renbäddade säng..
    Natti vännen
    Pössss o kram**

  4. Oj,oj vad jag har sovit gott,dags att fortsätta sova i sängen nu,och filmen den såg jag inte mycket av..**..
    Gubben min har är en händig man,ingen tumme mitt i handen där inte.
    Natti vännen o suss gott, ja du sover så skönt ser jag…
    Pössss o kram**

Kommentera

