Ett bra råd!

Var glad
Ha en bra början på  en ny orörd vecka

38 thoughts on “Ett bra råd!

  1. Ja nog tror jag med att det behövs fler besök till IKEA, men just nu hoppas jag att dte blir det sista för denna månaden 😉 Kram

  2. Så sant,så sant. Nu kör vi igång en ny vecka. Den kommer att innehålla en hel del roligt så jag ler och njuter redan nu. Men om det inte blir som jag tror så har jag ju bara varit lite glad i onödan;)
    Måndagskramen

      • Jag är oftast glad i alla fall.

        Sv: Vi har samma åsikt, när det gäller uppfostran av hundar. Hundar är tillgivna djur och om de enbart får kärlek och omvårdnad, samt rätt uppfostran, så blir de jättefina till sinnes.

        Så du har provat Bosses recept mot blåskatarr och fått gott resultat? Jag är bättre idag i alla fall. Har druckit tranbärssaft och druckit mer vatten än vanligt. Jag tror att om man dricker mycket, så kan vätskan driva ut bassiluskerna utan vidare.

        Kram/Gilla

      • Jag har provat Bosses recept + te på åkerfräken .det är viktigt att ge kärlek och omvårdnad till sina och viktigast av allt att vara ledare! Mina hundar får tex inte gå före mej ut genom dörren ,och de får sin mat efter att vi har ätit Titta på hur vargflocken lever.Det är alfa hane/tik som bestämmer.Alla som kommer hit tycker att vi har glada väluppfostrade hundar.Kram!

      • Sv: Hur är det åkerfräken ser ut? Det har jag glömt för längesen.

        Baloo som vi passar går inte ens in i lägenheten, utan att vi säger varsågod. Det gäller även att gå över gatan, eller att börja äta maten. Då räcker han upp tassen först och tackar, sen äter han.

        Sitter vi och äter, så kommer han och lägger sej vid sidan om oss och vänder ryggen till.
        Kram/Gilla

      • Sv: Salladsmaten var verkligen god. Den var ju nyttig också. Men eftersom ”Gubben” tar Waran, så kan han inte äta för mycket grönt. För det innehåller K-vitamin och det tar ut nyttan från Waranen.

        Kram/Gilla

      • Godmorgon! Man lär sig alltid något nytt. Visste inte att K-vitamin var farligt när man tar Waran.Ni är duktiga med Baloo ! Ha en bra dag vänen!

  3. Ja att ta ut bekymren i förväg är bara dumt,men glädjen den ska man unna sig, det är viktigt…
    Idag är det så grått att det inte blir ljust riktigt inne överhuvudtaget på hela dan. Jag myser för fullt med levande ljus…
    Kram vännen och ha det gott♥

  4. Jag såg fotbollsgalan, sen somnade jag. Men nu kryper jag ner i sängen och jag har tagit med lite kramar så jag sover gott.Tack goa vännen..
    Sov så gott nu
    Pössss o kram***

Kommentera

