Vänner!

äkta vänner

Har man äkta vänner är man rik!!

Ha en bra dag alla!

44 thoughts on “Vänner!

  1. Ja, man har ju tur också att få vänner på nätet på det här viset. Numera sen jag började blogga har jag ju kommit i kontakt med så många (bland annat med dej). Alla dessa människor har berikat mej.

    Sv: Sibbe tar Waran och har fått besked om att inte äta för mycket av gröna grönsaker. K-vitaminet i dom gör att Waran inte fungerar som det ska.

    Kram/Gilla

    • Jag hade ont i slutet på en av mina graviditeter. Jag hade en korsett som kasade ner hela tiden Tills jag kom på att ta gubbens byxhängslen och knäppa på bak och fram så jag hade ”krysset” mellan brösten. Finns det ingen hjälp till dej??

  2. Jag började se på James Bond, men det går ju inte, det blir alldeles för sent…
    Natti vännen o suss gott
    Pössss o kram**

Kommentera

