Roligt

Jag hittade lite roligt på nätet !!
****************************************************

Två myggor åker på en moped. Plötsligt stannar de.
Den som sitter bakom frågar den som kör:
– Varför stannar du?
– Jag fick en fluga i ögat.
**************************************************************
Det var en blondin och en brunett som var ute och gick i parken, då sa brunetten:
– Titta en död fågel !!
– Var, var !! Skrek blondinen och tittade upp i luften !!
*********************************************************************

Det var två norrmän som var ute och fiskade.
Den ena fick napp och drog upp den.
– Nå.. hur ska vi döda den?
– Jag vet, vi dränker den!!!!

Ha en bra dag alla!

28 thoughts on “Roligt

  1. Härligt att börja en grå dag med ett stort leende….
    Skönt att somna ovaggad, det verkar som vi i alla fall gör det framför tv,n. Bästa sömnmedlet..**..
    Kram och ha en fin dag♥

  2. Nä det är tur att det inte ger några biverkningar att sova vid tv,n..**.. ikväll laddar jag nog med lite glögg i alla fall och ser Bonde söker fru. Sen kan jag blunda lite..*blink*..
    Kramiz♥

  3. Nej jag tar inte emot beställningar,,jag skänker mössorna till klubbens prylmarknad i stället,när jag får lust,jag ska knalla dit med 7-8 st i morgon när dom öppnar butiken..Haé Bra.

  4. Det blev inget Bonde söker fru här heller,jag fick besök. Så glöggen kom väl till pass…
    Natti vännen o suss gott
    Kram o pösssss**

Kommentera

