Sysselsättning!

glad fot

Hur smart är din Högerfot?
Det här är så kul att det kommer att sysselsätta Dina tankar ett tag.
Jag tror att Du kommer att försöka ett antal gånger
för att se om du kan överlista din fot,men det kan du inte!!!

Sitt ner,lyft din högra fot från golvet och cirkulera med den medurs.
Nu…….medan du gör det ,skriv siffran 6 i luften med Din högra hand.
Din fot kommer att ändra riktning
Jag sa ju det…det finns ingenting du kan göra åt det .
Låt dina vänner försöka !

Ha en bra dag alla!

37 thoughts on “Sysselsättning!

  1. Nej, du har helt rätt, jag har provat detta tidigare med samma resultat.
    Nej, Cesare brukar i stället inta stolen efter Bosse för han vill kammas…Kramiz

  2. Ja där får man nog lägga sig i hårdträning, fast det funkar ju ändå inte..**.. men testa måste man…
    Gråväder är det, men fredag i alla fall,
    Kram på dig vännen♥

  3. Det måste ju vara trolleri. Men jag försökte inte ens, för jag har så mycket att läsa om nu. För vårt Internet har inte funkat speciellt bra, så jag har kommit efter.

    Kram/Gilla

  4. Nu ska jag krypa i säng och läsa en stund. Tre tjejer kvar i Idol, helt ok, men Ludvig var en go kille…
    Natti vännen o suss gott
    Pöösss o kram**

Kommentera

