Avslutning

Igår var det dags för avslutning på
Engelsk-kursen.
Vi tog tåget till Lund.
Först gick vi till Ebbas skafferi
Mat

Jag åt bakad potatis med räkröra och grönsaker
Maten var god !
Men stället var si så där
Stolar och bord hämtade från olika
loppisar.
Sen gjorde vi stan osäker .Gick in på
Lagerhaus .där var en hel del att titta på.
Och sen var vi och  tittades på kläder och skor.
Vi gick och vi gick och vi gick ……………… SÅ vi blev törstiga
Pub
Vi gick in på en Pub och släkte törsten
med öl vin, irish coffee och vatten!
Där satt vi en bra stund och hade mysigt!
Tack Gun!!!
Nu har vi kämpat  på i flera månader för att lära oss
prata och förstå Engelska
Tack för ditt tålamod Gun!

Ha en bra dag alla!

 

25 thoughts on “Avslutning

  1. Lagerhouse är en affär jag gillar, inte för att jag handlar ofta där men det är kul att in och kika på deras sortiment 🙂 kram

  2. Det är jättekul att lära sig prata ett främmande språk. Åtminstone så länge det går bra, man kommer alltid till en punkt, tycker jag, då det tippar över och blir jättesvårt.

  3. Fina bilder du bjuder på. Och nu när jag vaknat till liv är det dags att knyta sig på riktigt..**..
    Natti,natti o suss gott
    Pösssss o kram**

Kommentera

