Stort behov!!

I fredags hade jag ett stort behov av dessa extra ögon.
ögon
Var på IKEA och WOW!! där var mycket att titta på!
Om jag köpte något?
IKEA
Det blev murgröna ,orkidé,doftljus,lampa,glas en filt för 9:-.
och ett skohorn för nie spänn .Mina skohorn har en förmåga att
gå i sönder när dataproffset är här.Men det gör inget !!
Naturligtvis så blev det mat också ! Jag var så upptagen
med att titta på allt runt omkring mej så jag glömde fota!!

 Ha en bra början på en ny orörd vecka!

40 thoughts on “Stort behov!!

  1. Ja det finns mycket billigt och faktiskt bra på Ikea. En matbit eller fika behövs för det är mycket att trava runt på och titta.
    Jag såg också klart filmen, men jag var så trött att jag inte minns knappt hur den slutade..**..
    Kram vännen♥

    • Man blir så trött i ögonen av att se allt som fanns på Ikea! Filmen slutade med att Hamilton sa till journalisten hur hans flickvän hade dött och att hon skulle sluta skriva artikeln.Kram!

  2. Har du gjort gosedjur till nån liten eftersom du behöver de ögonen?

    Det är inte ofta, som mina söner hälsar på hos oss. De har fötter i storlek 45-47, så de hade kanske också fördärvat våra skohorn.
    Jag har lite svårt, för att få med Sibbe på IKEA annat än att käka lunch där nån gång då och då.

    Kram/Gilla

  3. Solen gör sitt bästa här och det är riktigt fint ute nu. Bra att du talade om slutet på filmen, jag blev lite osäker när jag var så sömnig..**
    Kramiz♥

  4. I den lilla butiken finns ett och annat att titta på. Förstår att du behövde många ögon. Jag gillar deras priser i restaurangen. Däremot gillar jag inte att andra personer gör något annat när jag är där. Inte ens om jag har ett skohorn i handen och …
    Det är roligt att fynda på IKEA.
    Måndagskvällskram Bosse

    • Där är en hel del att titta på i den affären I restaurangen hade jag lust att använda skohornet Men det var omöjligt man skulle ju lämna kundvagnen på en plats en bit ifrån. Kram!

  5. Ibland är det segt att hålla sig vaken, men ikväll är jag piggare och då har jag ingen film att hålla mig vaken till, tyyypiskt….
    Natti vännen o suss gott
    Pöösss o kraaam**

Kommentera

