STÄNGT !!

Stängt pga. jobb med att bli frisk

index6

 

 

Ha det så bra alla!!

 

 

 

70 thoughts on “STÄNGT !!

    • Så bra att du inte stänger. Att jag stänger berpr på att jag var på akuten till småtimmarna. Hostan triggade igång njurgruset. Och nu Har jag stark medicin. Kram!

      • Så det var såpass illa med dej att du behövde ta dej till akuten. Men bättre att förekomma än förekommas. Så du har problem med njurarna också. Inte bra. Hoppas att medicinen hjälper dej.

        Jag hostar också, men det beror nog mest på att min inhalator hade tagit slut, utan att jag märkte det. Jag har alltså lite astma, men den har satt igång igen. Jag trodde ju först att det berodde på att jag är förkyld, att jag hostade. Ha det gott vännen.

        Kram/Gilla

      • Sv: Vi har nog aldrig använt vår Rhömertopf till matlagning. Jag kan i alla fall inte påminna mej om det. Jag såg nämligen på Facebook i en speciell grupp om återanvändning att man kunde använda den till att plantera blommor i. Det gick hem här hemma. Gubben gillar den i allra högsta grad.

        Kram/Gilla

  1. Tråkigt att du blev så dålig, hoppas medicinen gör att du slipper ha för ont och kan sova i natt nu. Min förkylning bröt inte ut ordentligt och jag hoppas hostan ger sig av också.Nästa vecka har jag tandläkaren och ska sitta och gapa en timme.Inte så lyckat med rethosta då…
    Natti vännen och suss gott
    Pössss o kram**

  2. Jag sov väldigt lite i natt. Hjärtat var så oroligt, ett tag trodde jag att jag skulle få åka till sjukhuset. Men det lugnade ner sig efter nån timme. Sen blir inte sömnen så värst bra,
    Har du känt nån lindring av förkylningen än,eller är den lika eländig? Fortsätt ta det lugnt nu och kurera dig,
    Kram vännen♥♥

  3. Idag har det varit en väldigt lugn dag förutom några Hundpromenader och besök hos sonen Stefan och Martin på eftermiddagen.
    Skönt om du mår lite bättre och har kunnat ha en lugn vilsam dag.
    En go varm kram till dig 💖

    • Var rädd om dej vännen!! Det finns bara en av dej!! Nu ska jag krypa ner i en renbäddad säng Du.. till och med täckena är nytvättade De du!! Nattikram och pössssss

  4. Ett stort krya på dig!

    sv;
    God kväll! Lite sent svar nu men jag önskar dig en trevlig lördagskväll istället! Kram 🙂

  5. Vad underbart med renbäddat, det doftar så gott. Du kommer sova som en prinsessa***
    Jag ska också krypa ner och hoppas att få sova,
    Natti vännen och suss gott
    Pöösss o kram♥

  6. Tror jag med att det kommer att bli fint när det blir klart, småpillet tar lite längre tid än man tror 🙂 Hoppas att du mår bättre idag. Kram

  7. Samma här,marken är frostvit,graderna -3,1 just nu och en strålande sol,som inte orkar tina där den träffar marken,inte än i alla fall..Haé Bra.

  8. Hejsan. Hoppas du är bättre. Ellinor trodde i gårkväll att hon var bättre för hon orkade leka med barnen lite, men det kom surt efter. Spydde igen i natt, nu tycker hon det känns som nacken o öronen som är mest utsatta. Natten som kommer ska hon prova o sitta o sova. Kram

  9. Då hoppas jag att det går fort.

    Jag kommer inte åt min mailadress här. WordPress har gett mig ett ”du loggar in med WordPress-konto”. Det har jag inget. De har inte sagt något till mig om det. Men min adress går från andra ställen. Fattar faktiskt ingenting. Men varför ska du svara via mail? och inte direkt.

    Kan tyvärr inte hjälpa dig mer.

    Hoppas du fick se Lucia i går.
    Kram

  10. Idag har vi varit borta halva dan nästan, så inget vila har det blivit. Fast äta och fika borta är ju inte jobbigt egentligen. Men det var skönt att komma hem och få sträcka ut sig på sängen ett tag.
    Vad bra att du börjar känna dig lite bättre,hoppas det fortsätter så…..
    Natti vännen o suss gott
    Pösssss o kraaam♥♥

Kommentera

