Tack!

Tack alla för krya på kramar! Dom har behövts.
Det har varit en pärs.
Den började med hård hosta som
blev värre och värre.
Det gjorde att musklerna i ryggen började göra ont
och kramade om njurarna och där fanns ju grus!
Tog Alvedon och syntetisk medicin.
Tyvärr så släppte det inte ,så jag fick ringa ambulans ,
och Ola kom och tog hand om Kjell.
Nu kommer det att bli en rejäl utredning .
Jag har vilat dessa dagarna och denne man har roat mej
JOHAN GLANS !

Tryck på namnet Johan Glans

 

Ha en bra början på en ny orörd vecka!

46 thoughts on “Tack!

  1. Ajdå… Jobbigt för dig – men skönt att det nu blir en rejäl utredning. Hoppas du är bättre nu i alla fall.
    Kram
    PS: Jag älskar Johan Glans 🙂

  2. Det var inte roligt. Hoppas du får hjälp så du snart är pigg igen.
    Då gör vi på olika sätt, jag skriver direkt hos dig, kopierar inte.

    Kram

  3. Igår kunde jag inte komma in här hos dej och det började likadant idag. Men skam den som ger sej.

    Hoppas att du mår bättre nu, men det är likadant skit med mej. Skrällhosta och rinnande snuva. Det gillar jag inte.

    Kram/Gilla

      • Jag är inte speciellt förtjust i din förtjusning. Det finns andra jag gillar bättre.

        Jag är alltså en envis jäkel och ger mej inte i första taget.

        Och så behöver jag alla krya på mej. Håller på och nyser, fiser och knäcker nötter, som min gamla svärmor sa.

        Kram/Gilla

      • Jag är rätt så envis på många sätt. Har jag till exempel garn som har trasslat ihop sej, så ger jag mej inte förrän det är i ordning igen.

        Kram/Gilla

  4. Så skönt att du är bättre, jag vet att du kan få det väldigt jobbigt när du är förkyld. Bra att dom gör en riktig utredning nu., Precis som med mig och mitt stackars hjärta, nu är man inne i ”rullarna” och det känns tryggt…
    Hoppas det går åt rätt håll för dig nu…
    Kram och sköt om dig♥♥
    ( Och du, jag skrattar gott ¨åt Johan Glans och hans ”röv**)

  5. Men lilla Hjärtat har du varit en dålig tösabit.
    Gött att höre att du känner dej bättre.
    Alla förkylningar undviker mej varje år,
    Tack, håller på med en till snuttefilt.
    Kram och du sov inte med rumpan bar så du blir förkyld.

  6. På den orten vill jag INTE bo. Det är ingen GLANS över namnet. Jag skulle inte vilja bo i Menlösa heller. Sedan vi flyttade till Ystad har det blivit enklare att skriva i de små lapparna när jag skickar in korsord. Jag fick ta fram skohornet tidigare när jag skulle skriva SKUMMESLÖVSSTRAND. Ps. Jag skulle bara se om du skrivit något nytt.

  7. Ikväll blev det sent innan jag satte mig vid tv,n. Jag höll på och grejade och sist skrev jag julkorten, men nu är det dags att sova.
    Jag viskar ett tyst godnatt till dig som sover redan…
    Pööössss**

Kommentera

