Läst på nätet!!

Jag läste detta på nätet!………………………………
Kära Jultomten,
även detta år önskar jag mig ett fett bankkonto och en smal kropp.
INTE tvärtom som du dumt nog tydligen trodde jag ville ha förra året. Tomta inte till det i år igen, tack!

*******************************************************************************
Den morddömde Sven-Göran kom in i rättsalen, steg upp i förhörsbåset och åklagaren började förhöra:
– Du medger att du sköt tomten när han genade över din tomt för att gå och tomta hos din granne?
– Ja, jag sköt honom så inälvorna bara sprutade ur honom… men jag är oskyldig!
– Men hur kan du vara oskyldig om du erkänner att du skjutit jultomten?
Sven-Göran håller upp sin jaktlicens där det står:
”Härmed erhåller Sven-Göran Albertsson jakträtt på tomten”.

Ha en bra början på en ny orörd vecka!

32 thoughts on “Läst på nätet!!

    • Har börjat vecken med att äta gröt ,skicka iväg Kjell på dagverksamheten .Och nu ska jag handla ostbollar och överraska en som tycker om ostbollar till fikan! Kram!

  1. Denn historian var bra.

    Sv: Det är ju så jag väntar mej att få ändrat mina mediciner. Jag har ringt lasarettet idag tidigt och de skulle ringa tillbaka. Men än har jag inte hört av dom.

    Kram/Gilla

      • Dom har inte ringt än. Är för upptagna. Jag berättade att jag inte kommer att vara hemma efter 2, då jag ska vara på stan hos en firma och fotografera.

        Kram/Gilla.

      • Jag hade ärende på stan på eftermiddagen och under den tiden ringde det en okänd på vår fasta telefon. Sibbe var inte hemma han heller. Kanske att det var från lasarettet. Får ringa i morgon igen.

        Kram/Gilla

  2. Det är roliga historier du hittat på nätet, bra att pigga upp sig med..**..
    Jag fick förmaksflimmer igår på dan och det ville inte ge med sig, så vid åtta tiden på kvällen blev jag skjutsad till sjukhuset.Det har varit lite ofta nu sista tiden. Men har man en gång fått det så kommer det tillbaks tyvärr.Man blir så väl omhändertagen på hjärtkliniken och det känns tryggt.
    Nu tar jag julledigt och ska låta mig bli bortskämd under julen. Sköt om dig vännen och ha en riktigt skön jul med dina nära och kära.
    En stor varm kram till dig♥♥♥

    • Vännen Jag kände det på mej .Har tänkt på dej hela dagen Du MÅSTE ta det lugnt! Sluta baka och greja så mycket Köp! kakorna Det är bättre så att vi får behålla dej! Stor krya på dej kram och PÖÖÖSSSSS!

Kommentera

