Att göra rätt val!

Igår fick jag praktisera att göra ett rätt val
Ja ja jag trillade inte ner från en mast som Kalle gjorde .
Men det kändes nästan som om jag hade trillat!!
Men nu jag hade två val att göra  .
Vad det gällde JO!!
Jag har lovat att skriva manus till teatergruppen,
Jag hade gjort ett utkast ,och satt och rättade och skrev
ner alla scenerna .
Då hände det som inte ska hända Datorn blev SVART!
Jag hade bara sparat 7 sidor av  16.
Jag valde att se det positivt och skriva om de 9 sidorna färdigt .
Och sen kunde jag skicka iväg till dom i teatergruppen.
Ingenting är omöjligt Det omöjliga tar bara längre tid!

Ha en bra dag alla!

25 thoughts on “Att göra rätt val!

  1. Mors..Ja underverk kan jag fixa omgående,,däremot mirakel,det tar lite längre tid..
    Snöade här hela dagen i går,inga jättemängder,ser att plogen är ute nu på gångvägen..Haé Bra.

  2. Ja det har du rätt i, ingenting är egentligen omöjligt. Men sant är att det omöjliga i så fall tar längre tid.
    Hoppas du klappade dig själv på axeln efteråt, det var bra gjort av dig…
    Inget snöande idag, men kallare istället..
    Kram vännen och sköt om dig♥

  3. Det finns väl inget värre, än när datorn stänger ner sig. Min är på så dåligt humör jämt och ständigt. Men det skulle ju bli lite dyrt att pensionera den. Det blev väl jobbigt att skriva om det på nytt? Jag har i alla fall ”bara” haft oturen med min dator, att det jag har hållit på med har varit sparat.

    Kram/Gilla

  4. Impad av din rätta taktik. Det gäller att trycka på ctrl+s hela tiden om man skriver något viktigt. Vet du om att man kan prova med ctrl+z om det plötsligt försvinner. Det händer ibland när jag ska göra ex. en rolig gubbe efteråt i en kommentar på en blogg. Allt försvinner som jag skrivit. Om jag då håller nere kontrollknappen och samtidigt trycker ner z trollas texten tillbaka igen. Prova det nästa gång. Fredagskram Bosse

  5. Har vi några kalla fötter ikväll? Om du behöver värme så finns det här. Du vet jag har ju förmaksflimmer, det började i Mars förra året. Under sommaren var det lugnt, men sen under hösten har det blivit rätt mycket. Jag fick ny medicin och det är väl den som gör mig så trött och utan ork.. Men man är ju väl omhändertagen så det ska väl fixa sig.
    Nu vännen ska vi sova
    Natti,natti..suss gott
    Pöössss o kram**

  6. Oj, vilken tur att det drabbade dig….jag menar. Det kunde ju drabba någon som slängde ut datorn. Du fixade det ju galant! Tråkigt i alla fall när det händer! Kram

Kommentera

