Ont!

Idag har jag ont i kroppen och benen!
VARFÖR?? Jo jag såg konståkning på TV igår.
Jag var med i Singelåkning,Paråkning ,Isdans .
Jag gjorde Salchow,Trippel Toeloop,Ögel,Flip,trippel Axel ,Trippel Lutz, Kvadruppel.
Gör om det om ni kan i TV soffan!
Piruetter var lättast att göra .
Jag ska på vattengympa i em och mjuka upp kroppen!
isdans
En av mina medtävlande (bild från nätet).
Placering?? Dom gav jag bort!
Det viktigaste är inte att vinna utan att delta!

Ha en bra början på en ny orörd vecka!

35 thoughts on “Ont!

  1. Mors,,Jaha du,,det verkar jobbigt med konståkning,,tur att man skippade den…
    Här snöar det inte just nu,men det är mer på G säger prognosen….Haé Bra.

  2. Jag känner också av kroppen, men inte av samma anledning som du. Det beror mer på att sängen inte passar längre. Ont i korsryggen och ont i höfterna.

    Kram/Gilla

  3. Lyllo dej som fick visa upp dej i din fina dress när du skred fram på isen.
    En annan fick jobba vid pressen, ja jag strök en hel del.
    Man brukar ha i några tsk potaitsmjöl i tulpanernas fotbad, sägs att stjälken häller sej rak och fin.
    Ha det bäst.
    Kramar

  4. Oj, det där missade jag,det brukar vara så fint att titta på. Jaså du var med och åkte, ja då förstår jag att du har träningsvärk i dag,hehe….
    Kram och ha det gott♥

  5. Ja det var synd att jag missade konståkningen. Men trött är jag i vilket fall, så nu faller jag rakt ner i bingen utan att passera gå…..
    Natti vännen o suss gott
    Pöössss o kram♥

Kommentera

