Söndag!

På söndagar är det Kärlekstema
hämta (1)
Ha en bra söndag alla!

27 thoughts on “Söndag!

  1. Fint med kärlekstema, och en sån hjärtegod bild på dom små fossingarna. Nu är Vasaloppet avklarat och våren är här. Toppenskönt väder trots blåsten…
    Kram vännen och ha en fin söndag♥

  2. I dag är det Internationella Kvinnodagen och det är exakt 62 år sen jag gifte mig. (Min man är död sen 1979)

    Kram/Gilla

  3. Nej jag struntade i Vasaloppet, åka vattenskidor är inte min grej,hehe….
    Nu ska jag räta ut mig på sängen en stund innan kvällspromenaden…
    Kramiz♥

    • Det blev mest vattenskidor på Vasan!Jag ska sätta in de Danska pengarna i ögonen (de med hål i) och försöka se färdigt Wallander. Stor kram och pözssss

    • Godmorgon! Det hjälpte inte med Danska pengar. Jag missade vem mördaren var!! Här är solen och jag hoppas att få behålla den hela dagen! Ha en bra dag! Morgonkram!

Kommentera

