Missförstånd!

Kanske dags för en rolig historia?

Det är inte alltid som man tror!
Hittade detta på nätet!
****************************

Jag hade precis satt mig ner på den offentliga toaletten
när jag hörde en röst från toaletten bredvid som sa:
– Hej hur mår du?

Jag är inte precis den typen som brukar konversera med främlingar
när jag sitter på toaletten men jag vet inte vad som flög i mig för jag svarade:
– Jo då, jag mår väl bra..

Och den andra killen svarade:
– Vad gör du för någonting då?

Vad var det där för någon dum fråga tänkte jag men svarade:
– Jo jag är ute och åker med bilen lite.

Det enda jag har i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligt så att jag kan gå därifrån.

Då hör jag mannen i båset bredvid ställa en ny fråga.
– Kan jag komma över till dig sen?

Hmm, tänkte jag det där var också en konstig fråga.

Hövlig som jag är så svarar jag ändå:
– Njae det ska komma förbi några från jobbet senare så det går nog inte så bra idag..

Då hör jag killen bredvid nervöst säga:
– Du, kan jag ringa upp dig senare
. Det är någon idiot i toabåset bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dig. Hej då..

Ha en bra dag alla!

24 thoughts on “Missförstånd!

  1. Mors,solen är här,,även dimman försöker rulla in,men i dag tror jag solen håller den tillbaka..-0,6 just nu,,nu blir det fika med gubbarna..Haé Bra.

    • Jag har nästan gjort samma misstag. Det var en som hade hörlurarna på sig och pratade,jag trodde att det var till mej han pratade! (det var inte på en toa) Ha en bra dag! Kram!

  2. Hahahaha! Den var bra. Vi såg på fyrans morgonprogram, att man kan bli klokare av att skratta. Så har du hjälpt mig lite med det.

    Kram/Gilla

  3. Vad roligt! Hahaha! Tänk att folk pratar i mobilen även på muggen. Rätt otroligt. Undrar om det finns något filter som silar bort oönskade toaljud? 😉

  4. Ja herregud så tokigt det kan bli,hehe… inte lätt nu för tiden när så många går runt och pratar i sina mobiler. Man vet snart inte om man törs svara….
    Kram och ha det gott♥

Kommentera

