Avslutning!

Igår hade vi avslutning på vattengympan för denna terminen.

I omklädningsrummet träffade jag en söt liten tjej på ca:8år
Hon skulle träna simmning! Jag frågade hur långt hon kunde simma
20 längder blev svaret .Oj sa jag .det var duktigt av dej  .
Om du simmar 20 längder  och dom är 25 meter hur mycket blir det?
När vi löst räkneproblemet så sa jag:
Det är duktigt av dej att simma så långt.Jag tror inte jag kan simma så långt.
Tösen tittar på mej uppifrån och ner och säger
Det hade nog tagit lång tid!
Visst är barns kommentarer härliga!

Efter badet så åkte vi till PRO lokalen och
Räkmacka

åt en god räkmacka och
Kaka

och en god hembakad kaka .
min såg ut som om den var ockuperad av 3 mördarsniglar (jordgubbar)

 Ha en bra dag alla!

38 thoughts on “Avslutning!

  1. Så trevligt att få prata med en sån kvick liten kicka.

    Det var nog första gången jag fick för mig att kunna smaka på mördarsniglar. 😀

    Kram/Gilla

      • Jag hoppas verkligen att du kan få in den kanalen. Vi brukar aldrig lyssna på radion, så jag vet inte ens om jag kan få in kanalen.

        Jag har haft tvättstugan idag och vid datorn har jag jobbat med en medlemsmatrikel till Passionärerna. Det sista blev riktigt huvudbry, för de, som har sålt medlemskorten har varit slarviga och skrivit in dem i oordning, men medlemsnumret till var och en. Mitt huvud är alldeles mosigt nu för det samma.

        Kram/Gilla

  2. Vilken klämmig liten tös, och vad bra att hon var duktig på att simma. Sååå viktigt är det…
    Jisses vilken macka, och sen kaka på det, men har man gjort av med kalorier så måste nya tillföras..**..
    Kram och ha en fin dag♥

  3. Jag har knoppat i soffan, men nu ska jag komma i säng ordentligt. Inget läsa ikväll, klockan är för mycket nu.
    Natti vännen o suss gott
    Pösss o kram**

Kommentera

