Teatergubbe!

Här är en till
'Hilding'

Som är med på teatern!

 Ha en bra dag alla!

36 thoughts on “Teatergubbe!

  1. En kille med glimten i ögat..** Det är härligt…
    Det blev bara lite läsning igår, jag blev så sömnig när jag kom ner i den varma sköna sängen..
    Varmt o skönt är det inte ute idag,burr!
    Kram vännen och sköt om dig♥

  2. Har sagt det förr och säger det igen såååå roligt med teater. Förstår att ni har skit skoj. Men den gubben var ju inte vacker precis…men kul.
    Ha en fin Fredag. Kram

  3. Jag har varit ute och ”svirat” så ikväll har både tv och dator fått vila. Men nu står John B Lund och väntar på mig , så jag stoppar om dig och viskar ett tyst godnatt…
    Pössss o kram vännen**

Kommentera

