Gympa

I söndags morse fick jag ofrivillig gympa !!
Jag la tabletter i Kjells medicinlåda
Då ..hände det som inte får hända!!!
Tablett
jag tappade  den minsta på golvet.
Som ni ser så är den inte så stor,
Med tanke på hundarna var det viktigt att hitta den!!.
Först sopade jag golvet ,sen dammsög jag överallt.
Jag hade inte precis planerat att ha städdag .
Men nu blev kök,hall ,datarum och hundrum dammsuget!
Så… idag slipper jag dammsuga .
Bara till att tvätta golven ,efter att jag varit på teatergruppen.

 Ha en bra början på en ny orörd vecka!

32 thoughts on “Gympa

  1. Ja har man inte jobb så skaffar man..** och jag blir likadan om nånting olämpligt ramlar på golvet som är svårt att se med tanke på hundarna. Speciellt Bamse som äter allting och är snabb som en vessla…skönt att du fick fatt i tabletten.
    Jag tänkte på dig och Kjells sjukdom igår när jag såg Wallander. Så jobbigt,och så sorgligt det är….
    Kram vännen♥

  2. Ja visst är det jag som kånkar hem godiset, fast jag ska inte äta upp det själv..**..
    Nu ska jag släcka ner också, John Blund får ta svängen förbi hos mig med.
    Natti vännen och suss gott.
    Pöösss o kram**

Kommentera

