Det blev resa till Lund!

Kjell har varit på avlastning en vecka .
Men han har inte mått så bra ,Sköterskan var där och testade sockret
Det låg högt .Men gick ner  något nästa dag!
Igår måndag då han kom från boendet till dagverksamheten så
Ringde dom mej.Jag åkte dit och Kjell var blek och trött
vi ringde efter ambulansen.De bestämde att det blev en resa till Lunds universitets sjukhus !
ambulans
Jag körde efter ambulansen till Lund!
De tog prover och konstaterade att blodvärdet var lågt mycket lågt!
Vi fick vänta i 6 timmar .Då blev det bestämt att
Kjell blev inlagd .
Och idag ska de göra en hel del prover.

Ha en bra dag alla!

 

37 thoughts on “Det blev resa till Lund!

  1. Vad tråkigt när jag läser om Kjell och att han inte mår bra. Jobbigt för dig och du blir orolig såklart.Hoppas ni vet snart vad som felas, jag håller tummarna för er.
    Den sköna vårluften tar på en,så nu blir det gonatt för mig utan läsning ikväll….
    Natti vännen och suss gott
    Pöööösss o kram**

Kommentera

