Fortsättning på Smarta tips.

Som jag skrev förut så hittade jag en hell del smarta tips i Icakuriren
Här kommer en fortsättning .
6. Ställ in en kopp vatten med pressad citron i microugnen och värm på full efekt i 1 minut.
Sedan går det lätt att torka bort kladdet och dålig lukt.
7. Gör rent på spisen genom att hälla på ättika och sedabn strö över rikligt med bakpulver .
låt det bubbla och fräsa ett tag ,rengör därefter med en trasa och ljummet vatten.
8. Ha alltid en mirakeltrasa till hands i badrummet Några enkla tag så är kranar och handfat fräscha .
9. En skål med ättika (12%) på mitten hyllan ,tar bort dålig lukt i kylskåpet.

 Ha en bra dag alla!

25 thoughts on “Fortsättning på Smarta tips.

  1. Jag hade också ICA Kuriren en period, men jag hann inte med att läsa den, så jag sa upp prenumerationen. Det var mycket bra grejer de skrev om.

    Liknande tips om citronen och ättikan har man visat på TV4s morgonprogram.

    Sv: Tack det samma till dig.

    Kram/Gilla

      • När jag sa upp prenumerationen hade jag fått den sen en provprenumeration. så jag skrev till dem och talade om att jag var pensionär och inte hade möjlighet att betala för den. Alla numren, som jag hade fått utöver provet, slapp jag att betala.

        Är du kundmedlem i ICA? Kanske det beror på det att du får tidningen.

        Kram/Gilla

      • Sv: Jag tog en vild gissning. Jag är också kundmedlem i ICA, men inte får jag tidningen gratis för det.

        Kram/Gilla

  2. Ica kuriren hade min mamma kommer jag ihåg, och ofta satt man och läste den och det var mycket bra och intressant som stod där.
    Hur har det gått för Kjell..?
    Kram vännen♥

  3. Det lät inte roligt för Kjell, inte för dig heller eftersom det skapar sån oro. Nu får vi försöka sova och samla krafterna.
    Natti vännen och en stor varm kram o pöössss♥♥

Kommentera

