Söndag!

Kärlek är…..
Barn
Ha en bra dag alla!

27 thoughts on “Söndag!

  1. Så sant, men det är inte alltid så lätt med balansen mellan rötter och vingar.
    Svar: Det var inga vanliga hundar vi mötte. Det var riktiga dresserade muskelpaket som har en enda uppgift: Attack när det kommer främlingar förbi där. Jag har nu hört att det finns fler, men hundarna släpps ut två och två för att vakta sitt revir och ägarnas hus. Ägarna är ett halvkriminellt par! Synd att vi inte visste det innan! KRam på dig!

    • Kul triss!!!……………….Fy det måste ha varit en hemsk upplevelse! Undrar vad de hade för sig eftersom de behövde vaktas av två ilskna hundar .Kram!

  2. Jag har försökt att ge mina barn det bästa. Min dotter letar efter sina rötter, eftersom min man var adopterad.

    Hon har hittat mina rötter också. En man skrev till henne att han hade hitta min Farmors rötter ända tillbaka till Erik den IV, han med ärtsoppan. Han hade väl min Farmor på något sätt i sina rötter.

    Kram/Gilla

  3. Viktigt att ge barnen en bra grund att stå på, och sen våga släppa taget om dom så dom får prova sina vingar själva….
    Vi har en blyg sol som försöker här, hoppas den lyckas lite mer.
    Kram vännen och ha en fin dag♥

  4. Nu har jag sovit gott här i soffan, dags att slänga sig i bingen och fortsätta sova….
    Natti vännen o suss gott
    Pösssss o kram**

Kommentera

