Måndag!

Ja nu är det måndag igen!
Det är bra att börja en ny vecka med ett leende!

En dam kommer in i en bokhandel och frågar föreståndaren:
”Har ni någon bok om barnuppfostran?”
Nej, de är tyvärr slutsålda allihop.”
”Jaha, ja, då tar jag en om självbehärskning”.
***********************************************************
Den äkte mannen till sin hustru:
”Jag ska göra dina släktingar den rättvisan att medge att jag tycker bättre om din svärmor än om min.”
**********************************************************
Under en ridlektion kommer ryttaren längre och längre bak på hästen. Med panik i rösten ropar han:
”Ge mig en ny häst fort, den här håller på att ta slut!”

Ha en bra börja på en ny orörd vecka!

33 thoughts on “Måndag!

  1. Hahaha! Ibland undrar man vem som har kommit på alla historier!

    Sv: Nej, det är inte alls kul! Vi har fått vänta tålmodigt på att det här ska bli bättre och han är som sagt inte helt friskförklarad än men det är på rätt väg. 🙂

  2. Tackar, att hålla på med stickning är bra handgympa för mej.
    Löparen ligger och väntar på mej, bävar för att sy alla banden och göra det i rätt ordning.
    Ger alltid barnbarnen pengar i present. Så får dom köpa vad dom vill.
    Kram och ha en bra dag

    • Jag är inte så bra på handgympa i alla fall inte att virka och sticka.. Om man inte kan hitta på något att ge ,så är pengar inte fel.. Kram!

  3. Ja det är gott att få dra lite på munnen. Här är solen väldigt blek och sparsam, men uppehåll är det och det är bra nog..
    Kram vännen♥

  4. Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, men jag tror nog att ögonen faller ihop rätt fort.
    Natti vännen o suss gott
    Pössss o kram 💖

Kommentera

