Fest!

Igår var jag på fest!
Det var PRO som hade säsongsavslutning
Det blev
helstekt gris
Helstekt gris Två sådana gick åt
stekt gris
V
isst ser det gott ut?
PROare*
Här börjar dom att leta platser.
Linda
När vi hade ätit kom Linda och sjöng för oss.
Hon kunde sätta sprätt på pensionärerna.
boule
S
en var det dags att röra på sig och det kunde man göra med boule och
spela kubb
k
ubb. Eller gå tipsrunda.

kannelsnäckor
S
en serverades kaffe med kanelsnäckor
Kanelsnäckor stora som dasslock!
Det var en trevlig  eftermiddag!

Ha en bra dag alla!

20 thoughts on “Fest!

  1. Mycket gott att stoppa i sig där, och ni hade trevligt förstår jag. Ja avslutningar börjar dugga tätt nu i Maj och början av Juni.
    Visst var det roligt att glade fine Måns kom till final, och jag såg dig allt när du vinkade…
    Idag är det kyliga vindar och solen håller sig borta.
    Kram vännen och ha det gott♥

  2. Tur att snäckorna inte var dasslock, för då skulle i alla fall inte jag äta dem. Jag skojar bara.

    Det måste ha varit en mycket rolig fest.

    Kram/Gilla

  3. Jag blev så trött efter dansen att jag somnade till ett tag, men nu ska jag ramla ner i bingen.
    Visst hade jag natt dressen på mig, det är bäst att vara förberedd ..
    Sov så gott nu vännen
    Pösss o kram 💞

Kommentera

