Fest igen!

Igår var det fest igen!
Hela teatergänget var bjudna till Krister .
bordet är dukat
Bordet var dukat när vi kom.
mat
I ett annat rum så var maten uppdukad.
min mat
Min mat … men jag hämtade mer räkor och lax
Hej alla!
Hej alla!
snapsglas
Små små snapsglas Vilket var bra för jag
ahlborg
Tyckte inte om detta.Så jag drack vin!
present      snyting
Dom fick en present av oss Krister han skojade med att
Snyta sig i omslagspappret.
vinflaskor
Inuti var det olika slags viner.
oj vad vi skrattade
Det var en fest med mycket skratt!!
gräddbakelser
Vi fick hemgjorda bakelser till kaffet!

Ha en bra dag alla!

 

28 thoughts on “Fest igen!

  1. Klart du är seg idag om du var på sån härlig fest igår. Då blir det en lugn dag kan jag tro….du får ladda för Festivalen ikväll, den håller ju på länge.
    Kram o pösssss♥

  2. Du har ju blivit en riktig festprisse! Kul att se att du kan roa dig i glada vänners lag. Med go mad å möen mad!

    Kram/Gilla

  3. Jag hade en svacka förut men nu är jag vaken igen och ska försöka se omröstningen.
    Natti vännen och sov gott sen
    Pössss o kram 💞

  4. Det var verkligen en rekorderlig fest det där!
    Det måste ha gått åt en hel del aquavit med så många gäster.
    Efterrätten – gillar !!!

Kommentera

