Söndag!


behöver kärlek 1
Ha en bra dag alla!

38 thoughts on “Söndag!

  1. God morgon vännen. Hoppas att din dag blir bra.

    Sv. Vi känner ingen som har trädgård med syrener, så de får jag nog avstå ifrån. Till och med Sibbe sa, att jag skulle glömma bort syrenerna.

    Kul att du gillade mina bilder från Sofiero. Det är lätt att ta många bilder, när man är där. Bilden med kråkan tycker jag själv blev en fullträff. Den hoppade lite hit och dit, men så lyckades jag på en enda gång.

    Kram/Gilla

  2. Man kan aldrig få för mycket kärlek. 🙂

    Sv: Haha, ja, det är jag glad för. 😉
    Vad roligt att höra, så det ska vara! Kram

  3. Så sant så! 🙂

    Nej det behöver inte bli så i nästa graviditet, men då min syster fick ännu värre med barn två så har jag det i tankarna med.

    Tack är super nöjd med håret

  4. Hoppas du haft en fin Mors dag, och kanske haft lite sol också. Här kom den frampå eftermiddagen. Men det blåser som bara den.
    Kramar♥

  5. Jag ska se klart deckaren på fyran, sen blir det sängen för mig också.
    Natti vännen och suss gott
    Pössss o kram**

Kommentera

