Söndag ….

På söndagarna är det tema kärlek!
Kramas är hälsosamt
Ha en bra dag !

34 thoughts on “Söndag ….

  1. Kärlek är oerhört viktigt!
    Har läst in mig lite om KBT, trappa m.m. Ska du inte snart komma in till oss på FB? De flesta av våra gamla vänner finns där…kramiz ❤

  2. Ja, kärlek måste det vara, om än aldrig så lite. Så sjöng man i en sång för längesen. Jag letade på YouTube, men jag fann den inte.

    Kram/Gilla

  3. Nu säger jag godnatt, sitter och tittar på deckaren på fyran. Men förmodligen kommer jag att somna ..
    Så natti vännen och sov gott
    PÖSSSS 💞

Kommentera

