Söndag!

behovskram
Ha en bra dag alla!

32 thoughts on “Söndag!

  1. En stor kram kommer här omgående! Pappa har ett uttryck för hur det blir, han brukar säga att ”Det blir som det blir om det inte blir som det skulle.” Kramiz

  2. Kärleken stod i topp i går. Synd att du inte kunde vara med på bröllopet. Det var så vackert och stämningsfullt.

    Sv: Jag vattnade våra balkongblommor och även de som finns inomhus i går, men hann med bröllopet ändå. Sån vill jag och Sibbe inte missa.

    Kram/Gilla

  3. ibland är det så. Gissar du vill ha en kram. så skickar ivägen (vare sig du vill eller ej haha)

    Ja, man behöver inte bo över om man inte vill, det är mer för de som kanske åker lite längre som kommer, du har ju ändå ganska nära till Kristianstad. Gissar jag skall skriva upp dig på gästlistan? 🙂

  4. Det är fint med kramar, man behöver såna emellanåt. Jag fixar deckaren på fyran,den är nog snart slut nu.
    En säck med kramar ställer jag in hos dig som du kan plocka av när du behöver.
    Natti vännen
    Kram o pössss**

Kommentera

