Det var fullt ös!

Ja det var fullt ös!
Nu sätter vi igång .
K
atarina sa  NU SÄTTER VI IGÅNG!
Han är min man
E
n av personalen sjöng solo Han är min man..

i`m your lady
En annan sjöng  i´m your  lady and you are my man man Båda två helt fantastiska .

Fullt ös!
Sen drog Katarina igång igen!
Vi sjöng alla för full hals .
Ja vilket drag under galoscherna!!!!!!!
Veteranbilar
Ett gäng killar kom med sina veteranbilar och alla  fick åka med om de ville ….gratis!
Dessa killar kommer ibland då och då och tar ut de boende ,heder åt dom..

Ha en bra dag alla!

28 thoughts on “Det var fullt ös!

  1. Så roligt det såg ut att vara! Och vad snällt av killarna att komma dit med sina bilar. Verkar vara ett bra boende, det där! 🙂 Kram!

  2. Det verkar ju ha varit mycket trevligt på den här festen. Sång och musik gynnar glädjen.

    Sv: Tack för nattningen och God Morgon till dig.

    Kram/Gilla

  3. Vilket drag 🙂
    …och vilken engagerad personal……det verkar verkligen vara ett fantastiskt ställe,
    där vill jag med bo när det är dags 😉

    Ja, cykel får det bli 😉

  4. jag kollar inte på riktigt så många filmer som jag lägger upp i bloggen nu. Många är de som jag har sett förr också. kram på dig !

    • Vännen du får titta på så många filmer du vill. Men det är lätt att fastna och bli filmbiten. Och leva i en fantasivärld Istället för att leva här och nu. Livet är till för att levas av oss som lever!! Lycka till med hunden Kram!

  5. Jag får jädrar i min själ en tår i lilla ögat när jag läser ditt inlägg! Underbart och vilka killar och tjejer som kom med sina bilar! Kramar

    • Jag är så lycklig för att Kjell är på ett sånt bra ställe Hon som äger det sitter och spelar keybord och hjälper till med allt möjligt .Det är hon som ordnat killarna med bilarna. Kram!

    • Ägaren det är hon som har ordnat med att killarna kommer dit Själv så hjälper hon till med det mesta Delar ut fika när de är på utflykt Spelar med i orkestern på keyboard . Hon är läkare och tar hand om allt som behövs! Jag tror jag ska sätta upp mej på kölista!! Kram!

  6. Vilket härligt drag det var, och vad bra att dom kommer och tar ut dom som vill på en tur. Jag kan tänka mig att det är uppskattat.
    Idag har jag opererat bort en tand, så man har inte varit alltför talför på eftermiddagen.
    Dags för bingen…
    Natti vännen och sov gott
    PÖSSSS💞

Kommentera

