Måndag!

Vad sägs om att börja veckan med ett leende?
Ni har kanske hört dom förut. Men jag hoppas att något kan roa!

På zoo:
– Titta mamma, den där apan ser ut som faster Rut.
– Fy, så säger man inte.
– Men apan förstår väl inte vad jag säger?
***********************************************************
Adam och Eva:
– Adam, älskar du mig?
– Javisst, vem annars?
************************************************************
Vattnet är mycket viktigt. Om det inte fanns vatten skulle ingen lära sig simma och alla skulle drunkna.
*********************************************************
– Älskar du mig, Karl?
– Visst, men jag heter Gustaf.
– Åh, förlåt, jag trodde det var lördag.

Ha en bra början på en ny orörd vecka!

30 thoughts on “Måndag!

    • Jag har fått en bra inledning på denna dag Hag tvättade golvet i pensionärkuvösen så nu luktar det friskt och gott av såpa .-) Ha en bra dag Kram!

  1. Dom hade jag inte hört, så det var toppen med dom nya..**
    Deckaren igår hade jag sett kom jag på, men glömt vem som var mördaren. Så jag såg den till slut i alla fall. Fast ingen höjdare direkt. Mycket repriser nu på sommaren…
    Kram vännen♥

  2. Hahaha, aldrig hört dem förr faktiskt. 🙂 Tack för kvällens skratt!

    Sv: Det finns tre Tullstorp som jag vet om – Jan Brinks gård, ett utanför Malmö och ett vid Beddinge. Det är det vid Beddinge som mina föräldrar bor i. 🙂 Kram!

  3. Jag såg på Lottas allsång förut men annars är det inte mycket att se, mest repriser.
    Natti vännen och sov gott
    PÖÖÖSS**

Kommentera

