Trädgårdfint!

Igår så var farmaretjänst här så jag köpte
köpte växter
Nya växter .. det var full fart
full fart
på dessa två flinka tjejer ..Efter fikat så
melon
bjöd jag på melon ,det var läskande för det var varmt ute .
två duktiga tjejer
Dom var inga kommunalarbetare ,dom somnade inte !! när man gav dom en spade!
De visste hur den skulle användas!
framsidan
Framsidan behövdes inte göras vid Näverna är så fina!
Imorgon om det är fint väder ska jag fota hur rabatterna blev

Ha en bra dag alla!

26 thoughts on “Trädgårdfint!

  1. Duktiga tjejer som fixade så fint.
    Man är ju inte bortskämd med sol och värme. Här har dom sagt att det ska åska i eftermiddag.
    Har jobbat med äldre och vi gjorde massa för dom äldre.
    Ha en bra dag
    Kram

  2. Vilka toppen tjejer att göra fint hos dig. Det är skönt att få hjälp om det behövs.
    Ja vilken härligt stor familj jag har, det är underbart.
    Nu är jag trött efter en dag med fart och fläkt
    Natti vännen och sov gott
    PÖSSSS 💞

  3. Åhhh vad fint det blir 🙂 Lyxigt att få proffshjälp.
    Jag har alltid gillat att påta i trädgården, men numer hinner jag inte innan energin tar slut…
    så det ser lite halvdant ut hos mej nu för tiden

    Ena katten ger mej liknande presenter…ödlor, sorkar och fåglar…

Kommentera

