Ulla här!

Nu har jag Ulla smugit mej in i datarummet.
Jag ska berätta vad som händer här nere i Skåne
Vet ni ……..vår matte har
buss
åkt på ett par dagars bussresa .
Först var jag och Bella ängsliga ,vi förstod att vi inte fick följa med .
Vi försökte smyga oss ner i mattes resväska men hon kom på oss.
Vem ska ta hand om oss nu?
Då  fick vi besök av Bellas son Balder och hans matte .Vi smyglyssnade när de fikade
och då hörde vi att Bellas son och hans matte ska bo här!

 

Så… nu är inte matte eller jag på bloggen på ett par dagar
Ha det så bra alla! ♥♥♥

 

35 thoughts on “Ulla här!

  1. Sv: Nähä! Ingen bloggarträff!!! Hoppas att du har det trevligt ändå. Godnatt och sov gott. För det är nåt jag tänker göra i det närmaste.

    Kram/Gilla

  2. Jag sitter och ser en snyftare som är slut snart och då blir det bingen, det är några grader svalare ikväll och det är skönt.
    Natti vännen och sov gott
    PÖÖSS**

  3. Vad härligt att du haft en bra resa, men nu är du så välkommen hem igen. Trött är jag och säkert du också.
    Natti vännen och sov gott..
    PÖSSSS**

Kommentera

