Måndag!

Bra att börja en ny vecka med ett leende

Varför blundar du?
– Jag var mitt inne i en blinkning, och så tappade jag intresset.
*************************************************
Hovmästar´n!
– Kan jag få en tandpetare?
– Tyvärr alla är upptagna för tillfället.
****************************************************
Ett norskt par satt och tittade på månen.
– Vad många utomjordingar det måste bo där uppe.
– Ja och vad trångt det måste bli vid halvmåne.
****************************************************
Vilken gräsligt ful tavla!
– Ursäkta men det är en spegel.
*********************************************
Vad är höjden av slöseri?
Att fotografera en zebra med färgfilm.
*********************************************
En motorcyklist stoppades av polisen som sa upprört:
– Er hustru som satt bakpå trillade av för en kvart sen!
– Tack för det, jag trodde jag blivit döv.
************************************************************
– Vad ska du med tvålen?
– Jag tänkte skrämma lillebror. Han har fått hicka!

Ha en bra början på en ny orörd vecka!

23 thoughts on “Måndag!

  1. Alltid bra att vakna till med ett leende. Idag regnar det hos mig, så jag ska passa på och åka iväg för en del inköp. Kram

  2. Nu ska jag räta ut min värkande rygg och hoppas få sova något i natt..
    Natti vännen och sov så gott.
    Pöösssss**

Kommentera

